Informace k pobytům ITÁLIE

UBYTOVÁNÍ

Jednotlivé typy ubytovacích jednotek v konkrétních ubytovacích zařízeních jsou popsány co možná nejpřesněji, ale mohou se navzájem lišit velikostí, polohou, vybaveností nebo rozmístěním lůžek. Apartmány a studia, popsané v katalogu zájezdů, jsou účelně zařízené a kompletně vybavené pro pobyt na horách (kuchyňský kout včetně nádobí, příbory, lednice, elektrický sporák, trouba). CK neslučuje individuálně přihlášené zákazníky, kteří si nezakoupí celý apartmán nebo studio najednou. Nárok na ubytování v den nástupu pobytu je po 16. hodině a ukončení pobytu dle jednotlivých středisek většinou mezi 9. a 10. hodinou.

VRATNÁ KAUCE

Kauce (při ubytování v apartmánech), kterou vybírá v místě ubytování zahraniční partner (ubytovatel), slouží jako vratná záloha na úhradu ztracených, rozbitých, poškozených částí inventáře nebo nedostatečného úklidu ubytovacího zařízení. Kauce může být krácena ubytovatelem i v případě hrubého porušení ubytovacího řádu v místě pobytu (např. rušení nočního klidu). V případě vyšší škody je účastník zájezdu povinen uhradit vzniklou škodu přímo v místě pobytu. Pokud účastník zájezdu odmítne na počátku pobytu příslušnou výši kauce uhradit, vyhrazuje si CK (ubytovatel) právo takového klienta neubytovat bez nároku na jakoukoli náhradu za nečerpané služby, které jsou součástí cestovní smlouvy. Výše kauce se liší dle středisek a typu ubytování.

ZÁVĚREČNÝ ÚKLID

U hotelového a většiny kapacit apartmánového ubytování je závěrečný úklid obsažen v základní ceně zájezdu. U ubytování v apartmánech je ale zapotřebí zanechat kuchyňskou linku v absolutním pořádku a provést běžný úklid jako zametení podlahy, vynesení odpadkového koše, umytí nádobí atd.

SKIPAS

Na skipasy není potřeba fotografie; vzhledem k zavedení skipasů formou přenosných magnetických karet (tzv. KEY CARD) v některých střediscích se na skipas skládá vratná kauce ve výši cca 5 EUR/os. Přesné informace obdržíte v pokynech k odjezdu. Při ztrátě nebo poškození skipasu nevzniká nárok na jeho náhradu. V případě využití doby platnosti skipasu pouze z části (úraz, nepříznivé počasí, výjimečné sněhové podmínky,…) nemá zákazník právo na náhradu nevyužitých dní z platnosti skipasu.

DELEGÁT A TECHNICKÝ DOPROVOD

Delegát CK ve středisku je nápomocen při ubytování, vystavení skipasů, vybírání kaucí atd. Organizuje informační schůzky. Řeší případné problémy a reklamace klientů. Technický doprovod v autobuse je klientům nápomocen v průběhu dopravy do a ze střediska. Delegát je přítomen u zájezdů označených autobusem při minimálním počtu účastníků 30 osob.

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ

V ceně zájezdů nebo pobytů není obsaženo cestovní pojištění zákazníka při pobytu v zahraničí.


Lyžování v Rakousku
EuroskiVyhledávání / online rezervace
SEO webu sledují SEO nástroje.cz